reklama

Pád

Krátka báseň o smútku a utrpení v mojom srdci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bolesť, smútok, srdca žiaľ

nesie moju dušu v diaľ.

Myšlienky sú v čiernej tme,

moje oči v krásnej hmle.

Každú noc ja idem preč,

chystám si už novú reč.

Chcem, aby to vedeli,

kam sa jeho kroky podeli.

Išiel dlho v svetle lámp,

jeden večer svoj zvyk vzdal.

Po Mesiaci kráčať chce,

čierna diera plachtu mu stlie.

Srdce búcha v rytme tých

bubnov veľkých, rozľahlých.

Nechce padať na suchú zem,

stále kráča v čiernej tme.

Láska ruky spája mu,

chce držať už len ju.

Čierna smrť si kosu brúsi,

chce ho v noci zahrdsiť.

Noha vošla do prázdnoty

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a už letí do samoty.

Túžim skočiť za ním hneď,

pomoc mu už podať dnes.

Tupý náraz na skaly,

hlavu skláňam do dlaní.

Slzy tečú po tvári,

ruky spájajú sa v poznaní.

Prosím každý nový deň,

správu čakám, že už smie,

podať ruku na pozdrav

a objatie na uzdrav.

Terézia Salátová

Terézia Salátová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mlada, sialena holka, ktora chce zit naplno a chce si uzivat svoj zivot najviac ako sa da. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu